Garantie en klachten
Onze producten mogen tijdens de verwachte levensduur geen verbrekingen vertonen. Als het blijkt dat een product niet aan de verwachtingen voldoet, dan zal demassageshop.nl dit kosteloos herstellen. Bij de specificaties van een product kunt u zien hoeveel jaar garantie er op het product zit.
Productgarantie
RESTPRO Massagetafels en massagestoelen
Bij de massagetafels en stoelen van RESTPRO zit een fabrieksgarantie van 2 jaar op het frame, kabelsysteem en overige overdelen (accessoires, clipjes, etc). Alle reparaties worden kosteloos gedaan door de fabrikant, en indien nodig worden er nieuwe onderdelen opgestuurd.
RESTPRO Memory Massagetafels
De RESTPRO Memory Massagetafels hebben een levenslange fabrieksgarantie op het frame en kabelsysteem. Op overige onderdelen (accesoires, clipjes, etc) zit een fabrieksgarantie van 2 jaar. Alle reparaties worden kosteloos gedaan door de fabrikant, en indien nodig worden er nieuwe onderdelen opgestuurd.
Overige producten
Op overige producten zoals hot stone heaters en sets kijken wij specifiek naar het mankement van het product en gaan wij een passende oplossing zoeken. In dit geval worden ook alle reparaties kostenloos gedaan door de fabrikant, en indien nodig worden er nieuwe onderdelen opgestuurd.
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@demassageshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.